Denemarken betrokken bij massale dood Calderon dolfijnen

Vanmorgen heb ik een petitie ondertekend en vanmiddag naar diverse mailadressen verstuurd, in de hoop dat ook zij dit naar verschillende adressen doorsturen. Naast verschillende foto's luidde de tekst zoals hieronder geplaatst.

!cid_00f301cb921f$d8cb3a70$04000100@acered5f514e6f 

Denemarken is betrokken bij een schandelijke praktijk. 
De zee is letterlijk  rood - gekleurd als gevolg van een walgelijk bloedbad.

Dolfijnenbloed. Ter vermaak… gedood. 
Waanzinnig wrede mensen botvieren hun lustgevoelens door het nutteloos doden van 
honderden beroemde en intelligente Calderon dolfijnen.   

Dit herhaalt zich elk jaar op het Deense Faroer Island.   
Bij deze slachting zijn de belangrijkste deelnemers jonge tieners.  
WAAROM? Een "viering", om aan te tonen dat ze volwassen zijn!!! 

 !cid_00f701cb921f$d8cb3a70$04000100@acered5f514e6f 

Bij dit grote feest, mag alles voor de lol. Iedereen neemt er op de een of andere manier aan deel. 
Dit moet gestopt worden. 
Want niet alleen door het daadwerkelijke moorden, maar ook door als toeschouwer te kijken 
ondersteun je deze wrede slachting. 

De Calderon dolfijn is, evenals alle andere dolfijnsoorten, aan het uitsterven. 
Ze komen in de buurt van mensen om te spelen en voor interactie.  
Een bepaalde manier van PURE vriendschap.   Ze sterven niet direct. Ze worden opengesneden met dikke haken. 1, 2 of 3 keer. 
En op dat moment maken de dolfijnen een huilend geluid als van een pasgeboren kind.  
Ze lijden afschuwelijk en er is vanzelfsprekend geen medeleven, 
terwijl dit prachtige schepsel langzaam sterft in zijn eigen bloed. 
 

!cid_00f401cb921f$d8cb3a70$04000100@acered5f514e6f 

Voor de mensen die de petitie ook willen ondertekenen en geen mailtje hebben ontvangen, kunnen me mailen. Dan stuur ik je alsnog de petitie op.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

0 reacties op Denemarken betrokken bij massale dood Calderon dolfijnen

  1. Stuur mij maar als je wilt…. Gruwelijke foto’s… Verschrikkelijk!

  2. Antje zegt:

    Die krijg ik al heel lang bijna dagelijks binnen en heb hem de eerste keer doorgestuurd, dus klik ik hem nu gelijk maar weg, anders blijf ik bezig…..

  3. Adrie zegt:

    Dag Nanne, dit is barbaars wat een raar volk zijn deze Denen,
    20 jaar terug zomaar op zee in New Zealand met deze prachtige beesten gezwommen gespeeld
    en dat is voor mij nog op vandaag het mooiste wat ik heb beleefd en dan zijn er mensen ( nou ja BARBAREN) die dit doen eh..ik zou zeggen BEZIG blijven met ACTIE voeren om dit in 2011 te STOPPEN ,
    RAAR VOLK DIE DENEN !!!

  4. flyingwind zegt:

    Shocking! Why so many people killing and so many other people seeing at the same time with no good action??? How many people in this world are so abnormal??? It’s disgrace of human beings! They will be cursed and deserved nature’s retribution one day…
    Hope this is a nice weekend for both of us!

  5. Johan Bolijn zegt:

    stuur mij die petitie, afschuwelijk en nergens voor nodig

  6. Jeanine Bossinade zegt:

    Wat is dit walgelijk!!!!!!!!!!!!! Ik wil ook heel graag ondertekenen.

  7. Dancinglady zegt:

    Ik word er helemaal misselijk en naar van als ik de foto’s zie. Onbegrijpelijk dat mensen dat doen. Ik heb ‘m ondertekend.

  8. Froukje zegt:

    Dit is net te begripen! Ik ha fansels xfbndertekene en trochstjoerd! Froukje

  9. Hielke Schaap zegt:

    En dit is nog maar het puntje van de ijsberg. Kijk eens naar Noorwegen, die jaarlijks de walwissen afslachten of naar Canada en Groenland, die de jonge zeehondjes om hun bont doodknuppelen. En wat er in vele buitenlandse slagerijen gebeurd.Ik heb fotos gezien. Barbarisch!! En dus geen wonder, dat sommige koeien of stieren bij de aanblik van het slachthuis “niet het haasje willen zijn”. En dan zeggen ze hier in Duitsland nog “blxf6de Kuh… domme koe”. Nou tenminste die stier vorige week in Gouda was allen te slim af en vluchtte in een autowasserij! Het is dat ik zo graag vlees lust, maar je wordt bij al die beelden wel kotsmisselijk..sorry!!! En kan goed begrijpen, dat je dan vegetarier wordt! Het bovenstaand bericht heb ik reeds 8 weken geleden van een vriend uit Barcelona ontvangen en zodoende gelijk de petitie ondertekend. Echter goed, dat jij hier ook aandacht aan besteedt Nanne.

  10. Johan Bolijn zegt:

    ik heb de petitie getekend, maar ik denk dat dit niet werkt zo, als ik hem doorstuur en zelf onderteken ben ik nummer 705 maar als ik hem doorstuur naar 20 mensen en die dan ook tekenen zijn die allemaal nummer 706 ???
    kun je mij uitleggen hoe dit gaat ?

    http://www.johanbolijn.web-log.nl

  11. lias zegt:

    afgruwijlke die foto’s.
    sommige mensen denken ook niet naar hoe die dieren het voelen. zal die mensen dat ook leuk vinden als wij het bij hun zouden doen.
    stuur mij ook maar zoon mail. dan zet ik het op hyves.

Geef een reactie

