Elfstedenwandeltocht: Workum – Franeker

Elfstedenwandeltochtdonderdag21mei_
Klaar voor de start in Workum, 06.55 uur.

 

Met Marije Maria van Reboelje de stad Bolsward binnenkomen…., ‘mijn muziek’…., het kon niet beter! Dit na een redelijk koude start vanuit Workum. De derde dag van de Friese Wandelelfstedentocht 2009. Wat was opnieuw een fantastische mooie dag. Heel veel zon en het was erg gezellig. Het is alsof er xc3xa9xc3xa9n grote familie door Friesland loopt. Ook vandaag weer foto’s van deze wandel-donderdag. Ook Marleen uit Belgixc3xab heeft zich bij de finish in Franeker gemeld. Zij gaat het halen! Zelf liep ik om 14.18 uur over de Finish in Franeker.

 

Elfstedenwandeltochtdonderdag21me_2  

Bolsward, al vroeg veel publiek op de been.
Elfstedenwandeltochtdonderdag21me_3
Stempelen in de Broerekerk Bolsward, een omgeving die rust uitstraalt.
Elfstedenwandeltochtdonderdag21me_5
Een stempel van een lachende Saapke.
Elfstedenwandeltochtdonderdag21me_4
Het mooie van Bolsward is ook dat je na het stempelen je medelopers tegenkomt, zij moeten dan nog om een stempel en de koffie is gratis.
Elfstedenwandeltochtdonderdag21me_6
Hxc3xa9 daar heb je Janny van: http://www.bestgenog.nl/
Elfstedenwandeltochtdonderdag21me_7
Waar de koffie ook gratis is? Bij mevrouw Koops in Schettens. Ondertussen een begrip bij de lopers van de Elfstedentocht! Morgenavond meer hierover bij HEA van Omrop Fryslxc3xa2n. Kijken dus!
Elfstedenwandeltochtdonderdag21me_8

Ook in Witmarsum is het gezellig, traditiegetrouw speelt het muziekkorps.
Elfstedenwandeltochtdonderdag21me_9 
Toen ik nog op de afdeling Service werkte, had ik deze mevrouw aan de telefoon, met een klacht. Uiteindelijk kwam toen ook het gesprek op de Elfstedentocht. Ik heb haar toen beloofd, om me tijdens de wandeltocht te melden. We hebben vanmorgen even hartelijk gelachen.
Elfstedenwandeltochtdonderdag21m_10 
Een beauty!
Elfstedenwandeltochtdonderdag21m_11 
Twee aardige, vriendelijke medewandelaars, op naar Harlingen!
Elfstedenwandeltochtdonderdag21m_13 
In Trebol Harlingen een stempel van Anneke en voor mij …. een txc3xbat!
Elfstedenwandeltochtdonderdag21m_17 
Gezellig was het rond de finish in Franeker.
Elfstedenwandeltochtdonderdag21m_16 
Blaren? Nergens geen last meer van!
Elfstedenwandeltochtdonderdag21m_15 
Ook nu was het gezellig op het terras.
Ik kan het niet laten….., tot slot Marije Maria van Reboelje! .

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie