Terrasje pakken bij Goerres in Akkrum

Verjaardag_25_april_002

Gisteren was het een bijzondere mooie zondag. Een warme zondag. Uitgerekend op die dag hebben we het feit gevierd dat mijn schoonvader vandaag negentig jaar mocht worden. Afgesproken hadden we om samen iets te drinken bij restaurant Goerres in Akkrum, prachtig gelegen aan het riviertje de Boorne. We konden van binnen naar buiten, naar het mooie terras lopen en ondertussen genieten van de vele bootjes die passeerden. In het begin van de avond zijn we met zijn allen naar Boarn gereden om daar samen nog iets te eten. Een bijzondere mooie en gezellige zondagmiddag.
Verjaardag_25_april_025
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

0 reacties op Terrasje pakken bij Goerres in Akkrum

  1. Antje zegt:

    Gefeliciteerd met je schoonvader!
    Wat een leeftijd zeg.

  2. Anna zegt:

    Grattis! En wat een schitterende heldere foto’s plaats je de laatste dagen. groetnis, Anna

  3. Marijke zegt:

    Hoi Nanne,

    even een berichtje vanuit het Utrechtse!
    Van Rinus hoorde ik dat je had gevraagd of ik nog logde etc. Nee, daar ben ik al ruim een jaar geleden mee gestopt en Hyves heb ik niet. Maar goed, weer eens even een kijkje op jouw log leert mij dat je nog steeds even fanatiek bent ha ha ha.
    Hier in het midden van het land gaat het allemaal prima. Woon al weer een maand of 9 in een leuk appartement en inmiddels samen met mijn vriendje. Helemaal goed is het zo!
    Ik hoop dat het bij jullie ook goed gaat, binnenkort nog naar Ameland?

    LIeve en hartelijke groet,
    Marijke

Plaats een reactie