Connexxion en klantvriendelijkheid

Even moest ik denken aan het volgende voorval.

Samen met een plaatsgenote, stond ik op de vroege dinsdagmorgen, na Pinksteren, te wachten op een bus van Connexxion. Met het buskaartje in de hand maakten we duidelijk dat we wilden instappen. Tot onze grote verbazing reed, deze bijna lege bus door, zxc3xb3nder te stoppen. We moesten noodgedwongen wachten op de volgende bus naar Leeuwarden. Het gevolg was dat we te laat op het werk in Leeuwarden kwamen! Ik heb direct, via internet een klacht ingediend. Meer in het kader van: als je niks laat horen, etc. Drie weken later kreeg ik telefonisch antwoord: De Bus was vol!!! Ik wist niet wat ik hoorde, dit was absoluut niet waar, integendeel! Er zaten hooguit zes xc3xa0 zeven passagiers in de bus! Het antwoord was gewoon een lachertje! Dit heb ik ook op een fatsoenlijke manier laten weten en heb direct een vervolgklacht ingediend. Niet om mijn gelijk te krijgen, maar ik betwijfel heel sterk of mijn klacht serieus is onderzocht, of anders gezegd: dat de klant bij Connexxion serieus wordt genomen. Nog steeds zit ik te wachten op een nieuwe reactie.

*Dit weekend las ik het verhaal van een Armeense vrouw. Een buschauffeur van Connexxion liet deze vrouw uit de bus verwijderen, na onenigheid over het aantal te betalen strippen! Het ging nota bene om xc3xa9xc3xa9n strip! De chauffeur belde de politie en met het nodige machtsvertoon is de vrouw de bus uitgewerkt. Vandaag lees ik dat de vrouw het gelijk aan haar kant heeft gekregen en dat haar telefonisch excuses zijn aangeboden door een medewerker van het bedrijf. Hiermee gaat gedupeerde passagiere niet akkoordxe2x80xa6, zij wil excuses van de chauffeur. Dat is eigenlijk precies hetzelfde wat ik ook wil. Gewoon excuses van de chauffeur. Misschien had deze goeie man een slechte dag en daar heb ik dan weer alle begrip voor. Gewoon behandeld worden als een klant.

Advertenties
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

0 reacties op Connexxion en klantvriendelijkheid

  1. Anna zegt:

    Tjena! Je kunt dus nog niet echt zeggen dat je connecties hebt met connexion;-) Ha en bra dag, groetnis Anna

  2. Antje zegt:

    Tja, soms???? Ik had het stuk over die vrouw ook gelezen en de reactie van Connexion ook, het is toch niet normaal dat het op deze manier moet??
    Maar goed Nanne, ook bij de chipkaart van de NS zijn van die zaken die ik niet begrijp, ik kon mijn kaart bij een chippaal in Heerenveen activeren, nou ja, dat is prima, daar kom ik wel eens, maar het automatisch opladen van mijn reistegoed kon NIET in Heerenveen, daarvoor moest ik naar Utrecht, Zwolle en Leeuwarden, dus met een bus naar L’warden en weer terug, twee en een half uur onderweg voor even dat kaartje in een automaat en klaar was het…..
    Openbaar vervoer is en kan leuk zijn, maar zo nu en dan baal ik er wel eens van…..

  3. rngfyyrh zegt:

    ik had ge hoord dat het er heel smerig was maar ik moet het eerst maar eens zien

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s