Kunstmaand Ameland … Af en toe heeft het iets van een gezellige reünie op locatie Klein Vaarwater. (12 foto’s)

P1120461 P1120462 P1120463 P1120464 P1120465 P1120470 P1120471Moest ik gisteren in Stay Okay langer blijven, om nog vier sympathieke bezoekers uit het Drentse Emmen te woord te staan, vanmorgen waren dezelfde dames vroeg uit de veren, om bijna als eerste bezoekers van de Kunstmaand in Klein Vaarwater te zijn. Het kan dus wel, om tijdig op een locatie te zijn! Vandaag was ik dus gastheer van Ameland Kunstmaand in Klein Vaarwater Buren. Het was vandaag behoorlijk druk, ik mag niet klagen over het aantal bezoekers: Bijna 200 kunstkijkers kwamen een kijkje nemen. Mooi meegenomen is het feit, dat ik drie schilderijen van Carmen Schilstra mocht verkopen! Ja, op deze locatie in Buren hangt alweer mooi en boeiend werk. Het niveau is dit jaar hoog! Mooie bijkomstigheid van zo’n dag is…, dat het af en toe iets heeft van een reünie. Het vervelende van mij is dat ik beschik over een vorm van ‘fotografisch geheugen’ en daardoor heel veel bezoekers van voorgaande edities herken. Daarom: Ook vandaag heb ik behoorlijk staan kletsen met bezoekers. (Zo heerlijk vermoeiend, maar reuze gezellig!) Wat is het dan heerlijk om na einde openingstijden thuis te komen en te kunnen genieten van een rode port, onder de relaxte klanken van Griekse Muziek. Om precies te zijn, luisteren naar Perigiali – Mikis Theodorakis. Buiten giert de wind om het chalet…., maar ach het is schitterend Kunstmaand Ameland weer!

P1120473  P1120475 P1120482 P1120491 P1120492

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

