Oversekste kippetjes…. produceren eieren aan de lopende band. Ook lekker gebak bij de koffie in Damwâld!

P1120671Natuurlijk was het maandagmiddag niet leuk thuiskomen, vanaf Ameland. Met name de haast, waarmee dit gepaard ging. Ondertussen is de situatie behoorlijk onder controle en is het weer genieten van de geneugten van de waste wal. Wat een heerlijke verrassing toen vanmorgen de schoondochter langs kwam met iets heel lekkers bij de koffie: Gebak! Lukas vond het even iets minder lekker. Naar nu blijkt, ook wel te verklaren: Het manneke ligt op dit moment met 39 graden koorts op de bank! Het hoort er allemaal bij, maar wel erg sneu! Ik zie alweer een schone taak voor mezelf weggelegd, om morgenvroeg de kinderen naar school te brengen en tevens uit te kijken naar de veelbesproken Kinderlokker! Wat zou ik die viezerik graag in z’n kladden willen grijpen! Omdat buuf bijna een week afwezig is, kreeg ik vanmorgen een vergiet met veel kleine eitjes aangeboden. Een behoorlijke productie van die twee mooie kleine kippetjes. Ik heb ze vriendelijk afgeslagen. Het stond me even tegen om eieren van die oversekste kippetjes te eten, zonder houdbaarheids datum..! Vast staat, dat ze meer dan één ei per dag leggen! Vanmiddag was het weer tijd om me grondig te laten pijnigen bij de fysio!

P1120670

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

