Vrijdag de dertiende november…. met een geweldig slot: Spokentocht Damwâld! (13 foto’s)

P1120675 P1120680 P1120681 P1120683 P1120687 P1120688Vrijdag de dertiende november! Het begon vanmorgen gelijk met ongemak of ongerief…, hoe je het ook maar wilt noemen. Ik moest vanmorgen Annegreet en Thomas naar school brengen. Omdat het behoorlijk regende moest ik de auto pakken. In de auto draag ik een bril! Echter, vanmorgen was in alle vroegte dit hulpmiddel nergens te vinden. Van boven naar beneden heb ik gezocht. Ook nog gekeken op het toilet! Alleen maar een wc-bril! Zelfs buiten in de bloembakken heb ik nog snel gezocht, want je weet het met mij maar nooit! Ooit heb ik om m’n bril lopen zoeken, terwijl ik deze ergens boven op m’n hoofd, in m’n weinige haar had geparkeerd! Iemand anders wist me hierop te attenderen. Vanmorgen ben ik zonder bril op de neus in de auto gestapt. Het ging allemaal prima. Vanmorgen ook in alle vroegte de wekelijkse boodschappen gehaald. Het hoort momenteel tot mijn taken. Tegenover het Winkelcentrum stond wel een heel bekende vrachtauto: Deka Houtbouw uit Twijzelerheide. Zij hebben tot onze grote tevredenheid een paar jaar terug een mooi tuinhokje met overkapping in onze achtertuin geplaatst. Het was weer gezellig om met de mannen te praten! Harde werkers en koffietijd brengt met netjes in hun bedrijfswagen door. Niemand tot last. Vanmiddag nog een blok gelopen van een kilometer of veertien. Via Dokkum. Precies voor de hevige regenbui was ik thuis en gelijk maar weer het lampje in onze etalagetorso aangezet. De dagen worden korter en korter.

P1120690 P1120692 P1120693 P1120694 P1120695 P1120696Ja en dan hadden we zo vanavond iets totaal nieuws: Spokentocht door de bossen van de Geast! Wat fantastisch mooi. Samen met Lia mocht ik vanavond foto’s maken. Morgen zal ik een fotolink plaatsen van deze Spokentocht van Damwâld georganiseerd door Mei Inoar Ien, vanuit het gezellige It Honk!

P1120828

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

