Eerlijk gezegd ben ik geen man van kantoortijden … voel me af en toe een elastisch stuk elastiek! (3 foto’s)

P1120944Nou kun je nog zoveel plannen maken voor een dag, mijn ervaring is dat het meestal totaal anders loopt dan gepland. Dat is ook wel een beetje kenmerkend voor deze maandag. Eén ding is een feit: Ook vanmorgen stond ik weer keurig op tijd naast mijn warme bed! Het vastlopen van een externe schijf (overigens niet die van mezelf!) met het nodige fotomateriaal was vandaag een beetje de rode draad door deze milde doch natte maandag. Zijn er overigens mensen die bruikbare adviezen en tips kunnen geven, dan zijn deze tips van harte welkom. (Graag even een persoonlijk berichtje!). Vrouwlief had vandaag een Drachten-dagje. Pakte niet echt onaardig uit en ze kan weer een week vooruit. Ik heb er vandaag, voor zover dit ging, maar een kantoor-dagje van gemaakt. Het werd de hoogste tijd om al mijn fotomateriaal weer eens te ordenen en in de juiste maandmappen te plaatsen, om ze over korte tijd naar de externe schijf te verplaatsen. Om kwart over drie mocht ik de kinderen van de Botkeschool halen…. en omdat Nanne d’r nou toch eenmaal was: Kon Nanne ook mooi mee naar Dokkum om een auto te halen. Ach, soms voel ik me zo flexibel als een elastisch stuk elastiek. Morgenvroeg komt mijn kleine vriend!

P1120945 P1120950

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

