Magnesium Olie van Gepke! Vele ‘velletjes ellende’ maken uiteindelijk één groot blok ellende… (3 foto’s)

P1130400De start vanmorgen was behoorlijk fris. De temperatuur is behoorlijk gekelderd en dat is even wennen. De morgen begon vanmorgen met koffiedrinken. Om kwart over acht had ik een pot heerlijke koffie klaarstaan. Beetje traditie is dat op dit vroege tijdstip, schoondochter Dienie langskomt met mijn kleine vriend Lukas. Rond een uur of tien gaat dan een ieder weer zijn eigen weg. Als eerste ben ik bij Gepke langs gelopen, om mijn gewonnen flacon Magnesium Olie in ontvangst te nemen. Magnesium schijnt een belangrijke rol te spelen bij de werking van de spieren. Waar calcium verantwoordelijk is voor de concentratie van spieren, zorgt magnesium voor de ontspanning. Magnesium is verantwoordelijk voor de verwijdering van melkzuur uit de spieren na inspanning of stress…! Kort gezegd, lijkt me dit een uitstekend middel voor mij, om eens te proberen! Ik ben blij met de gewonnen Magnesium Olie van Gepke. Ja, er moet af en toe hard gewerkt worden aan de conditie! Daarom binnenkort ook maar eens een afspraak maken met mijn pedicure in Dokkum. Na een loopseizoen vind ik het prettig om de voeten eens grondig te restaureren! Vanmorgen is het ‘afsprakenlijntje’ via de app geopend! Over lopen gesproken…, vanmiddag heb ik m’n loopschoenen aangetrokken en een blokje van een kilometer of twaalf gelopen. Lekker uitwaaien, maar is vooral ook goed voor mijn bovenkamertje! Dit terwijl bij vrouwlief in Drachten een afschuwelijk rood en zeer agressief vloeibaar goedje werd toegediend! Ik spreek ook wel eens van een ‘velletje ellende’ … en als je al die ‘velletjes ellende’ stapelt…. dan krijg je een steeds dikker blok ellende!

P1130395P1130398(De foto’s heb ik vanmiddag gemaakt, in Rinsumageest, tijdens mijn loopke. Het typeert wel een beetje de werkzaamheden op deze maandag: Schoonmaken en tuinwerkzaamheden…)

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

