Gezellig Sinterklaas-feest met de nodige mooie cadeaus. Geen zout! (6 foto’s)

P1140972 P1150003 P1150013Vanmiddag hebben we gezellig Sinterklaas gevierd met Alwin en Dienie en de bern Thomas, Annegreet en natuurlijk deed Lukas ook volop mee. Bij het noemen van de naam Lukas, had dit ventje al snel in de gaten, dat het cadeautje voor hem bestemd was. Het was weer erg gezellig en voor iedereen waren er de nodige cadeaus. Vanavond hebben we nog een Chineesje uit Dokkum gehaald en dit ter afsluiting van deze Sinterklaasdag, gezellig met mekaar op de Hoofdweg opgegeten. Was ik toch wel een beetje bang dat er voor mij dit jaar een zakje zout bij zou zitten…, het viel helemaal mee: Geen zout. Alleen maar mooie cadeaus. Ik heb al een zwart jasje met daarop mijn naam op de voorkant en op de achterkant nanneoedsz.wordpress.com vermeld…., vanmiddag kreeg ik een nieuwe. Echt weer helemaal zwart, mooi zwart! Erg blij ben ik er mee! Maar ook een 512 pagina’s tellend fotoboek, met 250 foto’s van in totaal 210 internationale fotografen. Ook altijd nuttig, een deodorant-roller! Niet een normale deo-roller maar een roller met extra protection for stressful situations…! Dit zal mij dus de nodige rust moeten geven.

P1150020 P1150061 P1150089

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

