Terugblik op de maand juli 2015. Van Ameland naar Nijmegen. Van Dokkum naar Sneek en toch maar weer naar Ameland. (25 foto’s)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11Wat is er mooier dan op 1 juli 2015 één met de natuur te zijn op het uiterste puntje van Ameland: De Hon! Samen met dat ene zeehondje! Begin juli heeft Willy een echte Richard Kiewiet gewonnen en krijgt deze uit handen van Gunda Brunotte. Ondertussen ontvangt de tijdelijke camping Struupoord Buren de eerste MadNes Festivalgangers. Dit prachtige festival start onder bijna tropische omstandigheden op het strand bij Nes. Ook Lukas geniet volop, van het mooie strand en de zee op Ameland! Echter het noodweer brengt een abrupt einde aan het zonnig MadNes Festival, maar dit krijgt een spontaan en gezellig vervolg in Ameland State! Ook in juli moeten we naar Drachten en ik doe daar dan mijn rondje, tijdens het lange wachten. Een bezoekje aan CanvasCompany in Kollum loont voor mij de moeite van het bezoeken. Dan heeft Dokkum een echte Pronkjedei, een grote en gezellige showroom van historisch vervoer. Tijdens de paardendagen van Driezum-Wâlterwâld ben ik afwezig, maar de grote bouwwerkzaamheden aan de hindernissen gaan gewoon door. In Sneek opent schaatsster Anni Friesinger haar Small Heroes Kids Conceptstore. Van Anni lopen we naar de zandsculpturen en genieten we van het thema ‘Een reis om de wereld’. Op maandag 20 juli meld ik me in Nijmegen voor de Vierdaagse. Veertig kilometer per dag lopen. Als je denkt dat je daar anoniem loopt… forget it! Wederom een fantastische tocht, zonder problemen! Ik sleep Brabantse Heide mee over de finish. Zij wilde 10 kilometer voor de streep stoppen! De zaterdagmorgen na Nijmegen, ik ben  nog maar nauwelijks terug van de Vierdaagse, sta ik al vroeg te fotograferen op een veekeuring in Walterswâld. Eind juli zitten we wederom op Ameland en genieten we via de tv van de PC in Franeker. Ameland is zo mooi! Op de laatste dag van juli start Horizontoer op Ameland met een daverende start!

12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

