Thuiskomen… geeft extra zon aan deze vrijdag de achttiende december. (8 foto’s)

P1150272 P1150273 P1150274 P1150276Vanmorgen om negen uur kreeg ik het bericht: Naar huis! Zelf denk ik dan: In de auto springen, naar Drachten rijden en Willy halen…! Vanmiddag heb ik haar dan in alle rust kunnen halen. De rust is weer enigszins terug gekeerd, in huize Nicolai. Niet meer dat dagelijkse gevlieg naar het ziekenhuis in Drachten. Daarnaast geeft het wel een beetje de spanning van: Hoe gaat het hier allemaal lopen? We proberen weer een bepaalde structuur in ons dagritme te brengen. Vanmorgen mocht ik allereerst Annegreet en Thomas naar de Botkeskoalle brengen. De laatste dag voor de kerstvakantie en daarom een echte spelletjesmorgen, aldus een enthousiaste Thomas. Als nu iedereen denkt dat ik vanmorgen in allerijl het huis moest opruimen en/of ordenen…. deze personen hebben het helemaal mis. Daarom tijd om eventjes met mijn camera in de tuin te struinen: Genieten van een bijna lentedag in december! Sommige bloemetjes bloeien, daarnaast teelt de zwam weelderig. Fluweelachtig mooi! Het zonnetje kwam vandaag heerlijk om de hoek kijken. Vanmiddag bij thuiskomst uit Nij Smelllinghe stonden er ongelooflijk mooie bloemen of kerststukken op ons te wachten. Maakt het thuiskomen nog leuker!
P1150279 P1150280 P1150283 P1150286
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

