Aldtsjerk was mijn doel om koffie te halen … bij Ellie … maar helaas alweer geen koffie!

P1150413Vanmiddag nog even de tijd genomen en gepakt om drie uurtjes te lopen. Tussen het draaien van de was en allerlei andere huishoudelijke beslommeringen door, was dit even een moment voor mezelf. Goed voor geest en lichaam…, denk ik altijd maar. Vanmiddag voor de afwisseling weer eens Westwaarts gelopen. Via de Heechfinne en Tuskendammen richting Aldtsjerk. Heel merkwaardig, maar in dit dorp krijg ik altijd trek in een lekker bakkie koffie. Daarom aangebeld bij nicht Ellie. Er werd niet open gedaan en helaas geen koffie! Ze is naar de wintersport informeerde een aardige buurman mij. Helemaal geen probleem en misschien ook maar goed dat Ellie niet thuis was. Nu was ik in elk geval mooi voor donker terug in Damwâld. Overigens heb ik vanmiddag heerlijk gelopen, in een behoorlijk tempo! Het voelde enorm goed.

P1150411

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Aldtsjerk was mijn doel om koffie te halen … bij Ellie … maar helaas alweer geen koffie!

  1. Prachtige foto’s! Angela en Hildou en ek de foto mei de Jachtwyn en de Friezen der foar fyn ik moai.

Geef een reactie

