Ziekenhuis Nij Smellinghe Drachten geeft me de komende nacht een veilig gevoel!

P1150531Wij zijn redelijk door de Kerstdagen gehobbeld. Wel hebben we Eerste Kerstmiddag nog de Dokterswacht er bij geroepen, maar we hebben het gehaald. Eigenlijk hebben we gedaan alsof het geen feestdagen waren en dit gaan we met oud en nieuw precies zo doen! Echter hier wil ik ook nog niet te snel op vooruit lopen. Vanmorgen heb ik de plaatselijke huisarts wederom gebeld en vanmiddag is Willy met de ambulance naar Drachten vervoerd. Het was een lange middag van diverse onderzoeken. Duidelijk is dat er goed op haar gepast wordt, in ziekenhuis Nij Smellinghe. Het geeft mij en ook zeker Willy een veilig gevoel.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Ziekenhuis Nij Smellinghe Drachten geeft me de komende nacht een veilig gevoel!

  1. Peter Douma zegt:

    Succes voor jullie Nanne en idd het is een goed en vertrouwd ziekenhuis

  2. Tjerk tuinstra zegt:

    Hoop dat het gauw weer beter met haar gaat wens je veel sterkte beterschap voor je vrouw gr tjerk tuinstra

  3. sieta zegt:

    Heel veel sterkte voor jullie van ons Jan en Sieta.

  4. Joolzz zegt:

    Er gaat een kaarsje aan voor jullie!! Xx

  5. Elisabeth Bosch zegt:

    Heel veel sterkte uit Kollum. Gr Douwe en Elisabeth

  6. Froukje de Leeuw zegt:

    Heel veel goeds wens ik jullie

Geef een reactie

