Warmste dag op 25 januari ooit… Alweer een record!

P1160777

De warmste 25ste januari ooit gemeten, aldus Weerplaza en Weeronline. Soms denk ik wel eens in mijn naïviteit: Jemig…, straks is er geen record meer de verbeteren. Het gaat maar door, het ene record na het andere record. Ja, of het moet de stijging van de zeespiegel zijn, die voor een spectaculair record gaat zorgen. Eigenlijk leven we momenteel in huize Nicolai ook van het ene naar het andere record, maar dan meer in de negatieve zin. Vandaag weer een roerige dag achter de rug. Een dag van veel actie ondernemen en de handjes uit de mouw steken. Mooi is dan het feit dat je al vroeg in de morgen, op vakkundige zorg kunt rekenen. Dat ‘s middags je huisarts spontaan aanbiedt om langs te komen. Het geeft ons vertrouwen en rust. Daarom kon ik vanmiddag Annegreet en Thomas uit halen. Voor mij even een genietmomentje op deze lenteachtige maandag. Ik heb vandaag gelijk het kleurige Insectenhotel geopend. De eerste insecten kwamen kort daarna een kijkje nemen.

P1160776

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

