Donkere wolken… op weg naar Brugchelencamp in De Westereen. (3 foto’s)

 

P1160792Alweer een heftige en ook nog eens een drukke dag achter de rug. Wat gisteren was…. is vandaag niet meer. Het heeft af en toe iets, als de zware wolkenpartij op de bovenste foto. Gejaagd door de wind! Laat ik vertellen dat ik deze foto per ongeluk heb gemaakt, dat het eigenlijk een dikke misser is. Maar het zegt mij heel veel over vandaag. Evenals gisteren moest ik vandaag alweer naar De Westereen. Net als gisteren zaten dezelfde koppies…, me in de hal van Brugchelencamp aan te staren. Zouden ze me nog kennen, ging het heel even door me heen. Weinig tijd had ik niet om daarbij stil te staan. Ik moest immers zo snel mogelijk terug naar huis.

P1160794P1160795

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

