IK MIS JE…, leave WILLY!

10474132_533093903461435_1617645370_o-001

Mis ik je, Willy?
JA en nee.
Nee, omdat je gewoon lekker bij me in de kamer bent! JA, omdat we steeds denken, dat je ons nog iets wilt zeggen en toch zwijgt. Hoe dan ook…, ik ga je intens missen en dit begin ik nu al een beetje te voelen.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op IK MIS JE…, leave WILLY!

  1. Froukje zegt:

    Heel mooi, ik mis je. Nog nooit gehoord.

  2. Gea de Boer zegt:

    Fantastisch de tranen rollen over mijn wangen

  3. Gea de Boer zegt:

    Wat verschrikkelijk mooi Nanne, het raakt me heel diep. Ik denk aan je.

Geef een reactie

