Het is effe flink wennen… zonder ús Willy! ( 3 foto’s)

P1160830Dan is het de eerste zaterdag na het grote Afscheid van ús Willy. Vanmorgen ben ik normaal vroeg opgestaan en heb in alle rust het krantje gelezen, onder het genot van een bakkie troost. (Mooi woord…!) Daarna met de stofzuiger door het huis gegaan, van boven naar beneden, inclusief trap en garage. Het werd wel eens weer de hoogste tijd! Daar bleef het niet bij. De natte dweil heeft uiteindelijk alles mooi spic en span gemaakt. Alwin, Dienie en Lukas hebben, tussen de middag, gezellig bij me gegeten. Vanmiddag ook gelijk mijn ding maar weer opgepakt: Het lopen! Retourtje Dokkum. Gelijk de vuurdoop en ik kan je verzekeren dat het niet echt makkelijk was…! Af en toe had ik vochtige ogen. Een paar leuke, korte ontmoetingen onderweg naar en in Dokkum. Wel voelde ik veel priemende ogen! (Je voelt het: Is dat niet die fotograaf… die z’n vrouw is overleden…?) Eenmaal weer terug in Damwâld, een kop koffie gehaald bij Dienie en gelijk de visjes in het grote nieuwe aquarium bewonderd, compleet met een gezonken duikboot! Daarna nog langs Willy gelopen en ik heb eventjes in het kort deze bijzondere dag met haar doorgenomen. Ja en dan kom je alleen thuis…, het is effe wennen en misschien went het wel nooit. De tijd zal het leren!

P1160827P1160825

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Het is effe flink wennen… zonder ús Willy! ( 3 foto’s)

  1. Froukje zegt:

    Heel goed dat je weer bent gaan lopen! Het houdt je op de been.

Geef een reactie

