Zondags-loopke: In gedachten liep mijn Willy vanmiddag met mij mee… (6 foto’s)

P1160832P1160833P1160834

Na goed geslapen te hebben, zat ik vanmorgen rond half acht aan de koffie. Rond die tijd begint het alweer een beetje te dagen. Voor mij is dat een prettige gedachte. Ik houd van daglicht en heb het liefst dat het zonnetje zo nu om het hoekje komt kijken. Later in de morgen, ben ik met Dienie, Annegreet en Lukas naar het graf van Willy geweest. We hebben haar een zondagsgroet gebracht. Vanmiddag ben ik in de auto naar het Het Goddeloas Tolhûs gereden. Om vanaf daar een stevige wandeling te maken, dwars door het Houtwiel, richting Kuikhorne. Tot mijn verbazing kwam ik nog twee Ameland-freaks tegen. Twee Wadloop-gidsen uit Drachten. Wat is het wereldje toch af en toe klein. Midden in een prachtig natuurgebied hadden we een prettig gesprek. Direct maar een afspraak gemaakt om te gaan wadlopen! Ik heb vanmiddag lekker gelopen, via Kuikhorn naar Twijzelerheide en De Westereen. Vandaar via De Falom langs het ‘Haventje van Froukje’ naar de auto. Het lopen heeft me goed gedaan. Het mooie was, dat ik niet alleen was: In gedachten liep Willy met me mee. Nooit zal ik een antwoord krijgen op de vraag, die me vandaag erg bezig houdt. Waarom kon en mocht mijn Willy niet nog minstens 20 jaar, maar dan in volle gezondheid, naast me leven? Samen genieten van de kinderen en de kleinkinderen.

P1160838P1160839P1160842

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Zondags-loopke: In gedachten liep mijn Willy vanmiddag met mij mee… (6 foto’s)

  1. albertenmeintsje zegt:

    Leuk hoor…wadlopen…staat hier ook nog op de verlanglijst! Ga je in voor- of najaar? We zullen ook eens informeren naar data en prijs. Goed bezig verder hoor…lekker blokje om doet je goed! En het waarom……ja dat zijn ook gedachten die mij regelmatig door het hoofd spelen. Het idee al dat het eens afgelopen is is best moeilijk….helaas hoort het bij het leven. Heb er wel eens een gedichtje over gemaakt…tijd geleden. ‘Mijn Gebed’. Vragen over leven en doodgaan….een gebed aan onze lieve Heer. Moeilijk dit allemaal te geloven…….Nanne sterkte verder….Groetjes van ons alle 3

Geef een reactie

