Stormachtig bezoekje op deze maandag aan het graf van Willy.

P1160855
Tussen de stormaanvallen en de af en toe heftige buien door, heb ik vanmiddag Willy toch nog even bezocht. Ik denk dat we een klein kwartiertje met mekaar ‘gepraat’ hebben. Wat dit betreft laat ik me niet tegenhouden door welke weerselementen dan ook. De windvlagen zijn af en toe behoorlijk heftig, met de vervelende gevolgen dat meerdere carnavalsoptochten, in het zuiden des lands, zijn afgelast. Vandaag een dag die begon met het brengen van Annegreet en Thomas naar school. Ik heb hierom gevraagd, omdat ik me zo snel mogelijk weer onder de mensen wil begeven. Daarom heb ik ze vanmiddag ook weer uit school gehaald en met een paar wachtende moeders kunnen praten. Vanmorgen koffietijd kwam bode Ruurd langs, om nog enige paperassen in te vullen. Verder was het een beetje een ‘regel-maandag’. Contact zoeken met diverse instanties en afspraken maken. Natuurlijk moest de wasmachine ook weer eens draaien en moest er ook weer gekookt worden. Ik realiseer me…, dat ik deze disciplines allemaal beheers. Maar wat gaat zo’n maandag ontzettend snel voorbij! Kan en durf wel te vertellen dat het innerlijk bij mezelf ook stormachtig is…!
P1160858
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

