Lukas naar peuterschool De Blokke Doaze gebracht en nog een ritje naar Nij Smellinghe Drachten. (5 foto’s)

P1160861P1160867
Vanmorgen mocht of moest Lukas voor de tweede keer naar peuterschool de Blokke Doaze. De eerste keer kon ik niet aanwezig zijn, bij het moment dat mijn vriendje compleet met rugzak, als een echte scholier naar school ging. Lukas wilde vanmorgen maar weer wat graag naar al dat mooie speelgoed , alhoewel de straat-veeg-auto van de gemeente, hem ook erg interesseerde! Daarna was het tijd voor koffie, om vervolgens een tas vol medicijnen op te ruimen. Het is niet onder woorden te brengen, hoeveel medicijnen Willy naar binnen heeft gewerkt! Of het ook daadwerkelijk zijn werk heeft gedaan, wie zal het zeggen?! Vanmiddag was ik de chauffeur naar ziekenhuis Nij Smellinghe in Drachten. Even een paar injecties halen…! Het is alweer een week of vijf geleden dat ik hier voor de allerlaatste keer met Willy was. Wees gerust gesteld…, niks ernstigs! Bij thuiskomst nog lopend naar Willy geweest, in de stromende regen, compleet met witte plots. Samen kort de dag even doornemen. Ik was er helemaal alleen met mijn Willy! Nee toch niet. Een luid kloppende specht zat in één van de hoge bomen, die toegang tot de Begraafplaats geeft.
P1160880P1160879P1160881
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

