Selfie… bij bloemenzee graf Willy, tijdens het dagelijkse bezoekje. (5 foto’s)

P1160895Bovenste foto is toch echt een … selfie! Zelf gemaakt met de zelfontspanner bij het graf, met de bloemenzee, van mijn Willy! Op de namiddag gemaakt tijdens mijn dagelijkse bezoek aan haar, om toch even in het kort de dag door te nemen. Eigenlijk ben ik best blij met deze foto! Tussen haakjes: Het gaat naar omstandigheden goed met me…! Het gemis is enorm, maar ik kan er redelijk goed mee omgaan en weet het een intiem en warm plekje te geven. Ook vandaag heb ik niet stil gezeten. Allereerst Annegreet en Thomas naar de Botke-school gebracht. Lekker op de fiets! Nu was het bij ons zo…, dat Willy de ‘minister van financiën’ was. Helaas moet ik nu deze taken uitvoeren en daarom was het wel belangrijk om vanmorgen in gesprek te gaan bij de bank. Ik heb mij uitvoerig laten informeren en ben redelijk bijgeschoold. Laat ik voorop stellen, dat het absoluut niet mijn ding is! Vanmiddag mocht ik mij zelf eens overgeven aan een halfjaarlijkse controle bij de huisarts. De bloeddruk was perfect, nu is het nog wachten op de uitslag van een gemaakt hartfilmpje. Daarna deels langs de nieuwe Centrale As naar Dokkum gelopen. Opvallend is het… hoe ontzettend weinig verkeer van de nieuwe Centrale As gebruik maakt! Terwijl er op de terugweg van Dokkum naar Damwâld, ronduit druk is te noemen! Maar misschien komt hier met de tijd nog verandering in.

P1160884P1160887P1160890P1160893
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

