Dansmarieke Jeltje Swart 90 jaar! Bloemen bij Willy blijven mooi! Enne een mooie DAF!

P1160930Na het naar school brengen van de kinderen, heb ik heel veel oude en deels ook nog ongebruikte medicijnen terug gebracht naar de Apotheek, hier bij mij om de hoek. We hebben daar ter plaatse de medicatie prettig geëvalueerd. Het nieuwe groene tenue kwam ter sprake. Daarna moest ik naar de kantine van Broekster Boys. Zaterdag is Jeltje Swart van de Hearewei in Akkerwoude … lang geleden de vrouw van de plaatselijke slager … negentig jaar geworden. Vanmorgen was deze ‘dansmarieke’ aan het volksdansen in de kantine van de voetbalclub. Natuurlijk moest hier een foto van komen! Ik mocht ook een dansje wagen, maar heb hier hartelijk voor bedankt. Ieder zijn of haar eigen hobby. Vanmiddag een foto-excursie gemaakt in Nieuw Zeeland. Dat was genieten van een prachtige serie foto’s van een buuf die hier een maand naar toe was geweest. Ik denk dat er voor mezelf ook heel veel moois te fotograferen zou zijn, in dit prachtige land. Ook ik heb daar familie wonen…! Daarna langs Willy, om alweer de dag door te nemen. Op weg daar naar toe zag ik een prachtige DAF-vrachtauto staan. Die kon ik niet on-gefotografeerd passeren!P1160896P1160898P1160910P1160917P1160927P1160929

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Dansmarieke Jeltje Swart 90 jaar! Bloemen bij Willy blijven mooi! Enne een mooie DAF!

Geef een reactie

