Alweer twee weken geleden is het… en samen genieten van het aquarium! (6 foto’s)

P1160936P1160949Feit is…, dat het vandaag alweer twee weken geleden is…, dat Willy heel rustig in mijn handen is overleden. Wat gaat gaat de tijd ontzettend snel voorbij! Een ander feit is…, dat ik vanmorgen Thomas en Annegreet niet naar school hoefde te brengen. Doe ik zelf…, daarna een bakkie, met een vraagteken… klonk het vanmorgen al vroeg via de app. Ik mocht ze om twaalf uur weer uit school halen. Daarvoor was ik met mijn schoonzus naar Willy geweest, waar Sjieuwke een mooie kaars heeft aangestoken. Samen een kort moment om stil te staan bij haar graf. Genieten van de rust en in diepe gedachten… bij Willy. Vanmiddag moesten er de nodige weekend-boodschappen gehaald worden. Nu is het bij mij een beetje zo, dat ik niet altijd rechtstreeks naar een winkel loop. Zo ook vanmiddag niet. Eerst een wandeling over de Borken. Even genieten van de rust, maar die werd al snel verstoord door luid en lawaaierig landbouwverkeer.

P1160947
Na de winkel loop ik dan vaak langs de Hoofdweg. Het was een komisch gezicht … hoe men daar keurig op een bankje genoot van de visjes in het grote aquarium, inclusief mijn kleine vriend: Nanne Lukas. Op het eind van de middag ben ik nogmaals naar het graf geweest met schoondochter Dienie. We hebben alle folie verwijderd, waarin de bloemen gewikkeld waren. De zee van bloemen is daardoor nog indrukwekkender geworden!
P1160938P1160942P1160945
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

