Gemis… een onmeetbaar getal op de ladder van Verdriet. Vreugdetranen in Dokkum…! (6 foto’s)

P1160952P1160954P1160953Het Gemis is met geen pen te beschrijven … is een onmeetbaar getal op de ladder van Verdriet. De ‘zogenaamde Geraniums’ hadden we niet en hebben we ook nu niet! Vanmorgen allereerst maar eens een krantje gehaald en daarna rustig koffie gedronken, dit alles na een nacht van goed slapen. Verder heb ik vanmorgen de welbekende rode Nissan van Willy, bij de garage achtergelaten. Natuurlijk is dit even slikken…, maar ik kan niet in twee auto’s rijden. Enne, om nou eentje op Ameland te zetten, ging ons net iets te ver. Daarna heb ik dit nieuws aan Willy verteld. Stond dus al vroeg bij het graf. De bloemen hadden de koude nacht, temperatuur net iets onder nul, goed doorstaan. Vanmiddag in de kou lopend naar Dokkum geweest. Voor mijn gevoel moet ik wel een beetje in training blijven…, want het zou maar zo kunnen dat ik dit jaar weer de 11-Stedentocht en heel misschien de Vierdaagse van Nijmegen ga lopen. (Ik moet, helaas, na drie keer lopen … dit speciale jaar ingeloot worden.) Voorzichtig ga ik dan zeggen…, dat het dit jaar de laatste keer gaat worden, dat ik lopend langs de Friese 11 Steden wandel. Daarom vanmiddag lopend op en neer naar Dokkum geweest. Laat ik daar nou, een tot tranen toe bewogen, leuke en aardige oma ontmoeten. Gisteren voor de eerste keer de trotse oma geworden van een jongetje. Tranen van Vreugde! Verdriet en Vreugde staan gewoon naast elkaar… de koffie ontbrak nog…!P1160955P1160956P1160957

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Gemis… een onmeetbaar getal op de ladder van Verdriet. Vreugdetranen in Dokkum…! (6 foto’s)

  1. Fokjje zegt:

    Nanne jonge,
    Wat dochst it goed.
    Sa’n grut fertriet it missen fan dyn leave Willy. Du dochst dyn dingen.
    Wol mei pine yn dyn hert, mar it gebeurt toch..
    Ik bewûnderje dy.
    Myn tinzen binne faak bei dy Nanne.

    Fokje

Geef een reactie

