Foestrum-wandeltochtje… met slechts één deelnemer! Een dag met een lach en een traan. (9 foto’s)

P1170035P1170039P1170042Opnieuw vanmorgen een schitterende zonsopkomst. Wel een koude morgen, met lichte nachtvorst. Allereerst hebben we vanmorgen Lukas naar de peuterschool gebracht. Wat een enthousiasme, bij mijn kleine vriend! Daarna met Thomas en Dienie naar het grote MCL ziekenhuis in Leeuwarden. Heeft Nanne het verder vanmorgen nog druk…., was de vraag. Met andere woorden, we hebben er nog een bezoekje aan de Gamma in Dokkum aan vastgeknoopt. Vanmiddag heb ik de gelegenheid gepakt om een flink stuk te lopen. Het leek wel voorjaar. De auto stond keurig geparkeerd bij café Foestrum in Westergeest. Van daaruit heb ik een mooi rondje gemaakt, via de Zwemmer naar Oudwoude, om uiteindelijk over de Voorstraat van Kollum te banjeren.

P1170062P1170065Onderweg heb ik een aantal fijne en warme gesprekjes gehad. Het meest bijzondere was wel het feit dat iemand mij bij de Bonte Hont zag lopen en speciaal voor mij keerde en me alle warmte wenste met alle ellende! Enne omdat ik in de buurt was, heb ik op de begraafplaats tussen Kollum en Oudwoude, mijn eerste vrouw Maaike gedag gezegd. Tot slot heb ik daarna Willy nog bezocht op de begraafplaats in Damwâld. Het graf draagt sinds vandaag een naambordje. Ik had haar weer veel te vertellen. Vandaag met een lach en een traan.

P1170047P1170050P1170059P1170056
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Foestrum-wandeltochtje… met slechts één deelnemer! Een dag met een lach en een traan. (9 foto’s)

  1. Goh je eerste vrouw is ook jong gestorven…zal nu ook weer allemaal bovenkomen! We houden contact….groeten!

Geef een reactie

