´Mijn Paarden van Ameland´ sieren raambiljet theatershow Kredyt! (3 foto´s)

12657314_1702565813348102_7691302217760560028_o
Eigenlijk ben ik best trots als ik langs De Kruisweg in Damwâld loop …. en het mooie grote opvallende raambiljet zie hangen van Achmea Culpa met haar allernieuwste theatershow: KREDYT. Trots ben ik ook als ik toevallig door het Winkelcentrum van Damwâld loop en een groepje mannen aandachtig het raambiljet bestuderen en ik nog net hoor: ‘Prachtige foto van die paarden!’ Het is Mijn Foto! Mijn foto, die deze theatergroep mocht gebruiken, om straks volle zalen te vullen. KREDYT is een Friestalige voorstelling, geschreven door Gerrit Breteler. Gespeeld door Anke Bijlsma en Gerrit Haaksma. In maart is de première en op zaterdag 19 maart is Kredyt in de Kruisweg te Damwâld te bewonderen. Het belooft echt een mooie en gezellige avond te worden! Het regent ondertussen boekingen! Het jaar 2016 zit al bijna vol en 2017 wordt nu ingeboekt. In de tweede helft van vorig jaar werd ik benaderd door Anke Bijlsma, met de vraag naar een speciale foto van een speciaal paard. Ik heb de foto gemaakt op Ameland, tijdens de tewaterlating van de paardenreddingboot. Het edele dier loopt in Hollum en het mooie is, dat ik de eigenaar van het paard nog goed ken ook! Natuurlijk hangt de poster ook voor het raam op de Lytse Loane!
P1170092P1170089
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

