Bijna duizend wandelaars lopen wandeltocht “Het Goede Doel” in Drachten. (64 foto’s)

 P1170492P1170505P1170527P1170545P1170496
 Wandelsportvereniging Willen is Kunnen heet u hartelijk welkom en wenst u een plezierige wandeling toe. Dit is de aanhef bovenaan de uitleg van de route en routebeschrijving. Hier staat geen gelogen woord in: Het werd een magnifieke wandeltocht. Vijfentwintig kilometer genieten, met een koude, winterse start op deze zaterdagmorgen. Onze route ging via Kortehemmen en Boornburgum via smalle bospaadjes richting Beetsterzwaag. Prachtige omgeving! Lopend langs de Opsterlandse Compagnonsvaart kwamen we uiteindelijk in de Hemrik. Hier had ik twee korte en leuke bezoekjes af te leggen. Leuk en erg verrassend. Via bos en heide zijn we op een gegeven moment in Beetsterzwaag beland en uiteindelijk weer bij Het Fries Paardencentrum in Drachten. Een machtig mooie wandeltocht. Opvallend vond ik het feit, dat hier weinig vogels zijn te spotten, het was er akelig stil! Ik heb vandaag heel veel bos, oftewel onnoemelijk veel bomen gezien. Leuk om dit gezien te hebben, maar ik was weer blij met de omgeving waar ik woon: Het weidse landschap! Volgend jaar hoop ik wederom in Drachten te lopen, absoluut een mooie omgeving! Ik denk dat Wsv. WiK Drachten ons dan via de Veenhoop laat lopen…. de weidse wereld in!
Druk op onderstaande foto om 64 foto’s te bekijken.
wandeltocht drachten 27 februari 2016
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

