Fotograferen op schrikkeldag met Lia in Aqua Zoo Leeuwarden. (66 foto’s)

P1170685P1170773P1170637P1170810

Voorjaarsvakantie… en dan zou je zeggen: Geniet van de rust, blijf iets langer in bed liggen. Maar juist deze maandagmorgen stond ik iets eerder naast mijn bed en zat ik om kwart voor acht van mijn eerste bakkie koffie te genieten! Ik had zowel de computer, als de laptop aangezet. Het was maandag 29 februari, de morgen waarop ik me vanaf acht uur kon inschrijven voor de Nijmeegse Vierdaagse. De honderdste editie en het zou dit jaar mijn vierde Vierdaagse in Nijmegen gaan worden…, mits ik ingeloot word. Eerst op 10 april horen we of ik dit jaar in juli mag starten. Het inschrijven op zich, ging redelijk snel. Daarna een gezellig bakkie gehaald bij de afdeling communicatie van onze Gemeente, om vervolgens via het graf van Willy, weer naar huis te gaan. Vandaag was het wederom fantastisch weer, met heel veel zon. Fotografe Lia vroeg me mee te gaan naar Aqua Zoo bij Leeuwarden. Samen hebben we genoten van de mooie dieren en we hebben heel veel foto’s gemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar en voor de fotograaf een ideale plaats om te fotograferen, met af en toe verrassende dieren. Het wachten is nu op de ijsberen die in de loop van dit jaar naar Aqua Zoo komen…!

Druk op onderstaande foto om 66 foto’s te bekijken.

aqua zoo 29 februari 2016
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

