Op naar de Huttenheugte…! Vandaag precies vier weken geleden: Het Afscheid van het Leven! (15 foto’s)

P1170845P1170847P1170849P1170852

Deze week is het Voorjaarsvakantie bij ons in het Noorden van het land. Voorzichtig werd ik dan ook, enige dagen terug, gevraagd: Heeft Nanne het donderdag ook druk? Heeft Nanne misschien ook zin…. bla bla bla. Het was vanmorgen nog geen 11.00 uur en we liepen met z’n allen naar de vakantiebungalow op vakantiepark de Huttenheugte. Een aantal kilometers ten zuidoosten van Emmen. Wie heeft de zwaarste en grootste rol-koffer? Juist ja, die kleine Annegreet. Wie loopt voorop met de kleinste…? Ik zag het zojuist op de foto! Vroeger waren we d’r ooit eens geweest. Na bijna 25 jaar, zag ik dat er eigenlijk nog niks veranderd is. Dezelfde kleuren! Waarschijnlijk meer en grotere zwembaden en daarbij horende glijbanen. Want uiteindelijk draait het daar allemaal om! De tropische zwembaden! Het was vandaag, in elk geval, binnen beter vertoeven dan buiten. Het had af en toe meer weg van een herfst-vakantie! Maartse buien, met natte sneeuw! Op de terugweg heb ik de auto in Appelscha geparkeerd, om nog even een uurtje te lopen. Ook hier was ik lange tijd niet geweest. Eerlijk gezegd vond ik Appelscha er niet echt aantrekkelijk meer uitzien! Wat men daar bezielt… weet ik niet… maar het waren meer betonpaden dan bospaden door de toch absoluut mooie bossen van Appelscha! Ik moet er niet aan denken dat men op Ameland… de bospaden door betonpaden gaat vervangen!
P1160818
In Damwâld ben ik allereerst naar Willy geweest. Het is vandaag precies vier weken geleden dat we via de Hoofdweg en de mooie laan …. met de hoge bomen … Willy naar de begraafplaats hebben gebracht. Wat we toen hebben gedaan … over de Hoofdweg lopen…. Mocht eigenlijk niet! Echter ik wilde dit perse! Niet achterom door een woonwijk lopen! Ik weet dat Willy dit ook gewild had! Tussen de hoge wuivende bomen door naar haar plekkie! Op het eind van de middag nog naar Alwin en Nanne Lukas, om een bakkie te halen. Even mannen  onder elkaar…! Dan heb je even ander praat…!
P1170855P1170856P1170857P1170858P1170861P1170863P1170864P1170865P1170866P1170867
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Op naar de Huttenheugte…! Vandaag precies vier weken geleden: Het Afscheid van het Leven! (15 foto’s)

  1. Adrie van der Zijde zegt:

    Je bent voor mij een ongelovelijke KANJER NANNE….blijf schrijven…je doet het zo mooi…Bigg Hugg Adrie

Geef een reactie

