Boodschappenbriefje controleren bij Willy… Nieuwe zaak in wording in hartje Damwâld…? (12 foto’s)

P1170870P1170875P1170877P1170880P1170878P1170881

Vanmorgen stond ik met een boodschappenbriefje in de handen…, bij het graf van Willy! Natuurlijk ook wel weer een beetje komisch, dat je daar met zo’n briefje staat! Daarom ter plaatse nog maar eens gecontroleerd, of ik inderdaad alle boodschappen in huis had gehaald. Daarvoor was ik dus naar het Winkelcentrum geweest om de wekelijkse boodschappen te halen. Eigenlijk een ideale plaats, lekker alles onder één dak! Vooral met dit weertype! Met mij denken veel mensen daar precies zo over. Als ze nou uit De Westereen of van Ameland komen, altijd leuk dat je elkaar in Damwâld tegenkomt. Vanmorgen eens iemand ouderwets gebeld…, met de vaste telefoon: Alex ‘trapke’! Let wel dit is positief bedoeld én absoluut geen scheldwoord! Bijna iedereen kent deze bekende oud-persfotograaf uit Noordoost Friesland. Hij heeft vandaag zijn verjaardag en is er op gesteld om dan persoonlijk en niet via facebook, gefeliciteerd te worden. Een mooie traditie! Maar ook mijn zwager in Techum is vandaag jarig en daarom zat ik vanmiddag aan de koffie met heerlijke gebak in deze nieuwbouwwijk ten zuiden van Leeuwarden. Waar ik overigens opgeroepen werd om foto’s te komen maken…. in verband met de start van de opknapbeurt van misschien een nieuwe zaak in wording in hartje Damwâld. Een gevarieerd dagje, met overigens koud en slecht weer. De natte sneeuwvlokken vlogen me vandaag wederom om de oren! Bah! Overigens krijg ik nog regelmatig blijken van medeleven. Af en toe sta ik echt perplex… Zo veel, zo mooi en zo ontzettend attent!
P1170883P1170886P1170884P1170887P1170891P1170897
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

