Elke dag blijkt confronterend te zijn…. zo ook de eerste ontmoeting met iemand van Ameland. (11 foto’s)

P1180031P1180030Men heeft me gewaarschuwd: Denk erom Nanne, elke dag is een dag met de nodige confrontaties. Reken maar, dat dit zeker een jaar gaat duren! Het is de werkelijkheid. Echter ik probeer mij er doorheen te worstelen en het lukt me redelijk goed, tot op dit moment! Vanmiddag stond ik opnieuw bij het graf. Merkbaar was het zonnetje, het lijkt iets aangenamer te worden. Daarna ben ik lopend naar Dokkum gegaan. Bij de Fietsenboer langs om informatie in te winnen over de twee e-bikes van Willy. Het zijn van die kleine vervelende dingen, waar je plots mee geconfronteerd wordt. Daarna toch nog even een rondje door de binnenstad. Hier trof ik, na het Afscheid van Willy, voor de eerste keer iemand van Ameland. Opnieuw een confrontatie, maar hartstikke mooi! Het was Amelandse Gerdien. Een dikke knuf en even leuk kletsen. Toen ik op het punt stond weer richting Damwâld te lopen, vertelde Gerdien me het mooie nieuws, dat ze vanavond moest oefenen met Pop-Gospelkoor Inspirit! Hartstikke leuk! In de eerste week van november 2015 zijn Willy en ik, samen naar een optreden van Inspirit geweest. Tijdens de Kunstmaand in het kerkje van Nes. Dit was tevens Willy haar laatste uitje. Wat hebben we samen genoten. Leuk je gezien en gesproken te hebben, Gerdien! Succes bij Inspirit en ik kom je vast tegen bij een volgend optreden.

Hieronder een serie foto’s, die ik zondag gemaakt heb in het gehuchtje: Janum.
P1170943P1170945P1170946P1170951P1170949P1170953P1170954P1170955P1170956
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

