BEDANKT IEDEREEN! Het allerliefst… zou ik iedereen persoonlijk willen bedanken!

willynanneleeuwarden1-001
Het allerliefst… zou ik iedereen persoonlijk willen bedanken!
Er zijn na het overlijden van Mijn Willy (ús Willy!), zoveel reacties, zoveel warme blijken van medeleven binnengekomen. Daarom is dit een onmogelijke klus! Zoveel lieve en mooie reacties, ook telkens weer bij elk geplaatst bericht op facebook, maar eveneens op mijn Blog: nanneoedsz fan fryslân! Daarnaast de honderden condoleantie-kaarten, die we mochten ontvangen…! Wat geeft dit mij/ons ontzettend veel warmte! Dan ook grote dank aan een ieder die een bloem meegebracht naar het mooie Afscheid van Willy, in De Krúswei. Het werd daardoor één grote, kleurige bloemenzee! Bedankt ook voor alle lieve woorden, voor alle warme knuffen, voor alle schouderkloppen…, etc. etc. Ik ben er nog lang niet, maar het gaat naar omstandigheden goed!
BEDANKT IEDEREEN!
P1180396
P1180387
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

