Een dag die zo mooi begon… maar al snel veranderde in het grote drama van Brussel. (7 foto’s)

12377583_923143717798336_8718860744513905471_omodellen

De dag begon vroeg en direct een prachtig bericht! Schoondochter Dienie (Op de foto 2e van links) heeft gisteravond met vlag en wimpel de kappers-cursus voor gevorderden gehaald! Hier heeft ze hard voor moeten werken. Zowel op cursus als thuis! Vaak schrok ik me een hoedje als er weer een kop met haar op de tafel stond. Het vrouwelijke model ging nog wel… echter de mannelijke versie, daar had ik het niet zo op staan. ‘Terrorist’…. noemde ik het altijd, kwam door die merkwaardige baard. Dienie probeerde d’r dan altijd nog iets vriendelijks van te maken. Dan vanmorgen kort na 08.00 uur het afschuwelijke nieuws uit België. Bij aanslagen op luchthaven Zaventem in Brussel en bij het metrostation Maalbeek zijn tientallen mensen omgekomen en eveneens tientallen gewond geraakt, waaronder een aantal zwaar gewond! Wat een ellende! Ik vraag me wel eens af…: Waar is het ooit toch fout gegaan?! Ruim veertig jaar terug dacht ik pacifistisch en nog moet ik niet veel van dat militarisme hebben… echter alles bij mekaar maakt het mijn ideaal beeld langzaam maar zeker kapot…! Is er dan niks leuks meer…. jazeker gebeuren er ook nog leuke en mooie dingen. Er zijn mensen die de Zon weer zien schijnen… en daar kan ik dan weer heel erg van genieten. Voor vanavond staat er een avondje gemeente-politiek op het programma.
vliegveldbelgiebrusselCeKNPYGUAAIpKgG.jpg large12246910_10207483290231872_1049451885915606206_n
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

