Première in de Bonte Bok, Paasgroet aan Willy, wandelen in Eernewoude en op bezoek in Drachten…! (12 foto’s)

P1190708P1190707P1190709P1190714P1190715P1190716

De aller-bovenste foto doet me een beetje denken aan gisteravond. Aan de première van de kroeg-theater-voorstelling KREDYT in het café De Búnte Bok te Lioessens. Het werd, zonder te overdrijven, een première-waardige voorstelling! Wat ook een fantastische locatie om dit theaterstuk in deze omgeving naar voren te brengen. Vorige week heb ik genoten in De Krúswei Damwâld, maar gisteravond was het misschien, door deze bijzondere locatie, ….nog mooier. Fantastisch spel van Anke Bijlsma en Gerrit Haaksma! Zaterdag 9 april is KREDYT te bewonderen in de Nije Warf te Walterswâld. Een aanrader voor een uitermate gezellige avond! Terugkomend op bovenstaande foto…, die heb ik vanmiddag in Earnewâld gemaakt. Voordat ik een bezoek bracht aan de heit van Willy, heb ik hier een leuke wandeling gemaakt. Het was immers fantastisch buitenweer. Maar wat was het stil in dit mooie dorpje, op paaszondag! Vanmorgen heb ik Willy een Paasgroet gebracht. Heb haar verteld dat het glazen potje met zand van Ameland… van Vlaamse Marleen komt. Zij bracht dinsdag, na een  weekend Ameland, een bezoekje aan Willy. Afscheid nemen…! Als de weergoden ons niet in de steek laten…, gaan we morgenvroeg in Jubbega een wandeltocht lopen. Evenals vandaag, zijn de berichten slecht…P1190719P1190722P1190724P1190728P1190730P1190732

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

