Vrijdag 1 april. Niks gemerkt van een grap… (4 foto’s)

P1190460P1190848
Vrijdag 1 april gaat toch wel de boeken in als een dag met bijzonder mooi weer en vooral eindelijk eens stijgende temperaturen. Het mooie is dat de mens hier dan gelijk weer op reageert. Er liep vandaag nog al eens iemand in de korte broek. Van een echte rokjes-dag mag je nog niet spreken. Vanmorgen de normale vrijdagse dingetjes gedaan. Uiteraard het graf van Willy bezocht. Het is vandaag alweer negen weken geleden dat Willy kwam te overlijden. Vandaag is het de laatste dag van inschrijven voor de Nijmeegse Vierdaagse. Er kan en er mag geloot worden. Als ik me niet vergis, horen we op 10 april of we mogen starten, ja of nee. Dit wordt spannend en eerlijk gezegd, ga ik ervan uit dat het lot negatief zal zijn. Vol verwachting klopt mijn hart! Vanmiddag was ik in Dokkum, om bij de auto-dokter een afspraak te maken voor een service-beurt. Daarna nog een Rondje Dokkum gelopen. Het werd een leuk treffen met Bettie, een oud-vriendin van Willy. We hebben heerlijk en langdurig zitten kletsen op een stoepje, in de zon! Tegenover het terras waar we over precies vijf weken hopen te finishen van de vierde 11-Stedenwandeltocht. Overigens moet ik me nog steeds aanmelden. Morgen eerst maar eens kijken hoe we Rondje Lauwersmeer lopen. Daarna nog even bij mijn kleine vriend langs geweest. Hij had vandaag zijn dag van z’n leven: Buiten zijn! Realiseer me nu op dit moment, dat ik eigenlijk niks gemerkt heb van een… 1 april-grap. Er is me niks bijzonders opgevallen.
P1190846P1190845
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

