BROOKS loopschoenen gekocht bij Running Center Leeuwarden. Oude liefde…!

 

P1200372
Sinds vandaag heb ik de luxe en kan kiezen uit twee paar goede wandelschoenen. Naast de Meindl wandelschoenen heb ik vanmorgen alsnog gekozen voor het merk BROOKS. (Ondertussen mijn derde paar Brooks!) Na het maken van foto’s in Feanwâlden, ben ik direct doorgereden naar Leeuwarden. Heb mijn eigen vertrouwde adres weer opgezocht: Running Center van John Sloot Leeuwarden. Bij het aantrekken van de BROOKS, wist ik het direct heel zeker: Dit loopt echt voortreffelijk. Ik kan er, zonder ze in te lopen, direct een tocht meelopen. Het is mijn merk loopschoen! Aanmerkelijk lichter in gewicht en veel minder stug. Daarbij wil ik absoluut niet suggereren dat Meindl niet goed is! Ik had al in een eerder stadium, mijn eigen gevoel moeten volgen en niet eens ‘vreemd moeten gaan’. Vanmorgen werd ik prettig geholpen door John Sloot himself. Hij merkt momenteel duidelijk de drukte, rond de naderende Slachtemarathon. Zowel op het gebied van hardlopen, als van de Slachte Wandeltocht.
sloot
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

