Nijmeegse Vierdaagse loop ik! Goed bericht ontvangen op Ameland.

5
Ik behoor tot de gelukkigen en heb ook een startbewijs voor de 100ste Vierdaagse van Nijmegen binnen. Van 19 tot en met 22 juli loop ik mijn vierde Vierdaagse! Ik heb er dit jaar echt zin in en ben er eigenlijk nu al helemaal klaar voor. Echter het duurt nog 101 dagen. Mijn slaapadres is ook dit jaar weer op drie minuten lopen van de start! Kan allemaal niet beter! Dit mooie nieuws kreeg ik te horen… op Ameland! De eerste keer op het eiland … en dit is best wel heftig! Maar het komt helemaal goed. Bewust heb ik dit weekend uitgezocht. Morgen is er de Klein Vaarwater Wandeltocht. Ik loop de afstand van 20 kilometer. Kleine afstand … maar voor mij een mooie gelegenheid om de eerste keer na het overlijden van Willy, weer kennis te maken met Ameland en de Amelanders! Wanneer ik naar huis ga? Ik zou op z’n vroegst morgenmiddag de boot kunnen pakken, maar dit laat ik nog even open … Het zou ook zondag of maandag kunnen worden.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Nijmeegse Vierdaagse loop ik! Goed bericht ontvangen op Ameland.

  1. Elisabeth Bosch zegt:

    De eerste keer weer op jullie Ameland met zoveel fijne herinneringen dat zal niet gemakkelijk zijn.
    Wat fijn voor dat je de Vierdaagse van Nijmegen weer mag lopen.
    Succes morgen met de Klein Vaarwater Wandeltocht.

    Groetjes van Elisabeth

  2. wytze zegt:

    Hoi Nanne, jij was als 1e binnen. Ik zat ik het groepje 2,3 en 4. ( de grootste) we hebben je op gepaste afstand gevolgd.🙂 . Respect dat je weer op Ameland bent, pak hier je energie weer op. En loop de 4-daagse voor Willy ( heb het verhaal destijds meegelezen) . wellicht ook Rondje Ameland er bij. #respect.

Geef een reactie

