Via Leeuwarden langs de Vliegbasis en vervolgens vanmiddag nog naar Drachten. Maar ook tijd voor Willy! (8 foto’s)

P1210104P1210105
Het was me vanmorgen een  ‘klein wereldje’, toen we met z’n drieën naar de grote stad reden, naar Leeuwarden. Dikke mist! Echter veel te vroeg stonden we voor de balie, om ons te melden. Voor Lukas was dit genieten. Het manneke houdt van knopjes en lampen. Maar hier hingen grote lampen, in de vorm van witte wolken. Op de terugweg zijn we over Stiens gereden en hebben kort stilgestaan langs de weg, bij de vliegbasis Leeuwarden. Echter de straaljagers waren allemaal in de lucht en het zou ongeveer vijftig minuten duren, voordat de eerste weer zou landen. Dit ging ons teveel kostbare tijd kosten. Wat een drukte langs de route, bij Jelsum! Allemaal spotters…!
P1210107
Met mijn vriendje Lukas ben ik daarna naar Willy geweest, in de buggy. Het eerste wat ie altijd wil…, is zo snel mogelijk uit de buggy. Vervolgens gaat Lukas keurig naast me staan en samen kijken we naar het graf van beppe Willy en zijn eventjes stil… Altijd een prachtig moment. Vanmiddag moest ik nog naar Drachten. Met z’n vieren hebben we de laatste spulletjes naar de kamer van mijn schoonvader gebracht…! Was weer keurig op tijd in Damwâld om mijn potje te koken. Overigens heb ik de knoop door gehakt en ga zaterdag a.s. niet de Lytse Doarpen Rintocht lopen! Klein kansje dat ik komende zaterdag alsnog de Waddenwandeltocht in Ferwerd ga lopen….
P1210108P1210110P1210112P1210114P1210116
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

