Het werd vandaag de Waddenwandeltocht in Ferwerd en geen Lytse Doarpen Rintocht. ( 75 foto’s)

P1210203P1210278P1210315P1210342

Eigenlijk hadden we, Joke en ik, de Lytse Doarpen Rintocht willen lopen. Maar we hebben uiteindelijk besloten om de Waddenwandeltocht in Ferwerd te lopen, een tocht over 35 kilometer. Of het een goede keuze is geweest…, laat ik in het midden. Volgend jaar hoeven we geen keuze te maken: Dan lopen we gewoon weer de Lytse Doarpen Rintocht. Waarschijnlijk was het vandaag de laatste test voor de 11-Stedenwandeltocht. Of er zou volgend weekend nog een leuke tocht op de agenda moeten staan. De week daarna ga ik me echt concentreren op vijf dagen lopen door het mooie Friesland. Het was wederom een mooie tocht door grote delen van Ferwerderadiel, over voor ons een welbekende route. Niks nieuws. Het begin was lopen tegen een behoorlijke harde wind in. Daarnaast was het niet echt warm te noemen. Nou ja, ik heb weer genoten en zoals altijd is het een treffen van leuke mensen. Na Ferwerd ben ik linea recta doorgereden naar het graf van mijn Willy. Even in het kort een verslagje uitgebracht, overigens was het gisteren alweer 11 weken geleden…! Daarna doorgereden naar de Hoofdweg, om hoe kan het ook anders, kort te genieten van mijn grote vriend Nanne Lukas. We hebben ontzettend gelachen!
*** Druk op onderstaande foto om 75 foto’s te bekijken.
waddenwandeltocht ferwerd 16 april 2016
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

