Belastingaangifte 2015 … de tranen sprongen mij in de ogen! Verder een dag met heel veel beweging… (3 foto’s)

IMG-20160416-WA0000
Vanmorgen mocht ik kinderen naar school brengen: Anngreet en Lukas. De kleine man moest naar de peuterschool en het was de eerste keer dat pake hem alleen naar school bracht. Voor Nanne Lukas was dit geen enkel probleem. Hij vond het schitterend! Na een bakkie koffie…, moest het er eindelijk maar eens van komen: De Belastingaangifte over 2015. Wat een ellende voor mij…! Als een grote berg zag ik hier tegenop! Je moet weten dat Willy de minister van financiën was en dat ik van toeten noch blazen wist. Het was haar klusje, om dit soort dingen te regelen. De tranen sprongen me echter vanmorgen in de ogen…! Wat heeft Willy de zaakjes enorm goed achtergelaten!
P1210471
Toen ik de map met de titel Belasting dan toch maar eens aarzelend opende… Had ze op de binnenkant van de omslag een mooi ‘spoorboekje’ opgeschreven, met punten waar ik aan moest denken! Dit maakte het voor mij een stuk makkelijker. Morgenvroeg nog even checken en dan kan het naar het accountkantoor! Wat een enorme meevaller. Ik heb gemerkt…, hoe goed Willy alles heeft achtergelaten! Werkelijk perfect! Het was vandaag ook weer mijn taak om Lukas en vanmiddag Annegreet uit school te halen. Met daar tussendoor het halen van boodschappen en met het manneke op de fiets naar Dokkum, naar de Gamma. Een bezoekje aan Willy hebben we na schooltijd nog gedaan. Het was een dag van veel dingen doen en veel bewegen…! Met als toetje: Waarschijnlijk vanavond nog naar een hoorzitting in het Gemeentehuis.
IMG-20160419-WA0002-001
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

