Je denkt gewoon teveel…! Ik denk het is zomer! De misschien wel tragische dood van een muis… ( 9 foto’s)

 P1230851P1230853P1230854P1230857
Gisteravond hoorde ik: Je denkt gewoon teveel….! Inderdaad ik ben toch wel een denker. (Gelukkig geen doemdenker!) Zoals vanmorgen, toen ik achter op het terras het dode muisje vond. Ja, dan denk ik: Hoe kan dat nou. Geen enkel spoor van een aanval van een buurt-kat, of zoiets. Zou het beestje in het donker tegen een terrasstoel zijn geknald en daarna bewusteloos terug gestuiterd zijn? Misschien om het leven gekomen door een voedselvergiftiging? Of misschien heel gewoon door ouderdom? Het zet me inderdaad even aan het denken. Nu denk ik: Waarom zet geen kat er een bek op…! Vanmorgen een dag van huishoudelijke klusjes. Maar ach… wat een gemak! De wasmachine doet het werk en dan is het gewoon een kwestie van de tijd in de gaten houden. Daarnaast werkt het weer ook nog eens honderd procent mee. Vanmiddag naar Willy geweest en een blok gelopen. De natuur is momenteel prachtig. Wat gaat het allemaal ontzettend snel. Alles staat volop in bloei en wat geeft dit een kleurenpracht. Op de Hoofdweg nog een bakkie koffie gehaald. Hier geen zwembadje buiten…, maar een prachtig alternatief: Een Gazon-beregeningssysteem! Het is volop zomer….!
P1230858P1230862P1230865P1230887P1230891
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

