Eindelijk eens een redelijk normale dag… Met bezoek aan het graf, op zoek naar koolzaad en met Annegreet naar de theaterschool. (6 foto’s)

P1240007P1240009P1240012Dagelijks loop ik nog steeds naar het graf van Willy. Nu met de felle zonneschijn stap ik ‘s avonds nog wel eens op de fiets om nog snel de bloemetjes water te geven. Het is ongeveer tien minuutjes lopen, dus heb ik haar dicht bij me in de buurt. Al een tijdje zag ik een vogeltje verdwijnen in één van de hoge bomen langs de laan naar het kerkhof. Zo ook vanmorgen. Lukas heb ik even geparkeerd en rustig gewacht op een fotomomentje. Het blijkt een simpele spreeuw te zijn. Die af en aanvliegt met voer voor de jonkies. Simpele spreeuw? Als je heel goed kijkt is het een prachtige vogel. Vanmiddag ben ik nog op zoek geweest naar bloeiend koolzaad. In de omgeving van Engwierum – Ee kwam ik een mooi uitgestrekt veld tegen. Verder viel het me een beetje tegen. Op het eind van de middag ben ik nog met Annegreet en uiteraard met Dienie, naar de theaterschool in Hardegarijp geweest. Nog twee weken wachten en Annegreetje heeft haar eerst optreden…!

P1240017P1240018P1240020
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

