Eerste stap voor Gedenkteken Mijn Willy is vrijdag de dertiende mei gemaakt, bij het schilderachtige haventje van De Falom! (10 foto’s)

P1240022P1240024P1240027P1240029
Vrijdag de dertiende mei. Steeds dieper moet ik nadenken: Is het vandaag veertien of vijftien weken geleden dat Mijn Willy is overleden? Eigenlijk is dit ook niet zo belangrijk, ik ga immers nog steeds dagelijks bij haar op bezoek. Vanmorgen, onder het koffiedrinken vroeg schoondochter Dienie vanmorgen: ‘Heeft Nanne al nagedacht over een gedenkteken op het graf…?’ Nee, was mijn duidelijk antwoord, hier ben ik helemaal nog niet mee bezig! Inderdaad, hier ben ik ook nog geen minuut mee bezig geweest. Toch heb ik vanmiddag eens een kijkje genomen op de begraafplaats in Veenwouden. Hier heb ik iets moois zien staan…, dat me wel degelijk aan het denken doet zetten! Willy heeft duidelijk haar wensen geventileerd en hiermee zal ik rekening (moeten) houden. Voor mij is dit tevens een uitdaging om er iets Moois van te maken!
P1240039
Weet je waar ik heel goed kan nadenken…?! Klinkt misschien ongeloofwaardig…, maar dit is bij het Haventje van De Falom! Ik weet niet wat het is, maar dit heeft een bijzondere uitstraling op me. Ik kom er dan ook graag! Vrijdag de dertiende mei… ik heb misschien de eerste stap gezet…, maar ik neem alle tijd, om er iets moois van te maken. In de sfeer van ús Willy! Vrijdag de dertiende mei, ook de dag waarop Lukas plotseling naar een foto met daarop Willy wijst en enthousiast roept: Beppe…, beppe! Vrijdag de dertiende mei… ook de dag om maar weer eens een selfie te maken. Blijft lachen: Camera op de zelfontspanner en snel naar de opnameplek…!
P1240032P1240035P1240036P1240053P1240060
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

