Een nieuw buurjongentje… Rint. Glasvezelkabel met modem geplaatst. Verder een relatief rustige dag. (10 foto’s)

P1250632-001P1250581P1250582P1250591De morgen begon met, voor mij, het bekende telefoontje: Heeft Nanne het ook druk vanmorgen? Voor mij is dit duidelijke taal en heb daarom Nanne Lukas naar de peuterschool gebracht en gehaald. Enthousiast stapt meneer het lokaal binnen! Verder vandaag niet veel bijzondere dingen gedaan. Een beetje van die alledaagse dingen: Naar de winkel en natuurlijk langs het graf van Willy. Vanmiddag nog een korte wandeling gemaakt. Niet echt te lang, want men heeft vanmiddag de glasvezelkabel naar de meterkast aangelegd. Daarbij moest ik thuis zijn. Stond later deze week in de planning, maar ik denk maar zo: Klaar is klaar! Mijn buren – links van me – zijn sinds vandaag volop aan het vlaggen. De kleuren doen me in een flits aan SC Heerenveen denken. Alle gekheid: Er is gisteren een jongentje geboren: Rint Tseard Ernst. Maaike en Marten-Jan hebben een zoontje. Ik zal het buurjongetje later aanspreken met: Rint. Dit is zijn roepnaam. Vandaag dus een relatief rustige dag. Morgen zal er geheel anders uitzien…! Maar dit, zien we dan morgen wel weer!

P1250609P1250595P1250601P1250605P1250630P1250618

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

