Een dag met een donker randje: Willy haar verjaardagsdag… zonder ús Willy. (12 foto’s)

P1090385 Ook zo’n dag, moet je weer ervaren. De dag dat Willy jarig zou zijn geweest. Een geheel nieuwe ervaring en ik had me er terdege op voorbereid. Het voelt heel vreemd, heel apart. Gelukkig maar, was het voor mij een druk dagje. Veel dingen heb ik voor vandaag, zo gepland en gewild. Niet uitbundig bij deze speciale dag stilgestaan… en toch ook wel weer! Vanmorgen allereerst naar Leeuwarden geweest. Bij het instappen in de Seat, ontdekte mijn schoondochter de mooie bloeiende rode roos … met glinsterende druppeltjes!

P1260415P1260417P1260419De grote stad was nog in nevel gehuld. Dit duurde echter niet lang. Daarna heb ik vandaag de nodige huishoudelijke taken gedaan. Vanmiddag gewoon naar de winkel en met Lukas naar Willy. Natuurlijk met een bloemetje! Bij Jilderda’s Bloemenboetiek waren nog maar net vier prachtige paarse bloemen binnen gekomen. Reserveer maar twee voor mij! Dit was een juist besluit. Binnen nog geen vijf minuten waren ze verkocht! Het graf is ondertussen veranderd in een zee van kleuren, zoveel bloemen … en een klein flesje Rode Wijn! Willy hield van Bloemen, maar ook een glaasje rode wijn! Bij deze temperaturen mocht ook een ijsje nooit ontbreken! Vooral Genieten was erg belangrijk voor Willy! Velen hebben vandaag aan Willy gedacht. Hetzij met persoonlijke berichtjes, met reacties, telefoontjes en bloemen op het graf! Hartstikke bedankt, allemaal! Mooi is ook om te voelen dat er aan mij wordt gedacht! We hebben verder niks speciaals met deze dag gedaan. Niet helemaal waar: Rond vier uur hebben we aan de Hoofdweg een bak koffie gedronken en daarbij had ik een heerlijk stuk Kwarkgebak gehaald.P1260422P1260425P1260427P1260431P1260433P1260432-001P1260435P1260437

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

