Absoluut geen slechte dag… deze dinsdag eindigde zelfs met positief nieuws…! (15 foto’s)

P1280452P1280455P1280461P1280466P1280467P1280469P1280470

Gisteravond heb ik naar het EK voetballen gekeken. Helaas verloor België van Italië. Nou heb ik niet echt veel verstand van voetbal, maar denk wel dat Italië terecht heeft gewonnen. Echter voor onze Zuiderburen is er nog niks verloren: Kom op België… het is allemaal nog mogelijk! Vanmorgen stond ik alweer heel vroeg naast mijn bed. Nog steeds brandde de straat-verlichting. Netbeheerder Liander kon waarschijnlijk de aan/uit knop niet vinden…! Het was vanmorgen vroeg, nog redelijk weer, echter dit zou zo niet blijven…! Af en toe valt de regen met bakken uit de lucht… we gaan weer richting de langste tijd van het jaar. Let maar eens op, rond deze tijd kunnen er behoorlijke plensbuien vallen. Het zeewater stijgt heel langzaam, qua temperatuur en daarom is de kans op dikke buien gegroeid. Tijdens het koffiedrinken heb ik langdurig met Evelien getelefoneerd, oftewel mijn ideale slaapplaats tijdens de Vierdaagse van Nijmegen. Met andere woorden, over ruim vijf weken zit ik weer op een afstandje van drie minuten lopen… van start en finish! Mijn bezoekje bij Willy stond vanmorgen ook weer op het programma, samen met Dienie en Lukas, die vrolijk terugkeerde uit de peuterschool. Vanmiddag had ik een verjaardagsfeestje van een zuster van Willy, in Drachten. Wat heeft haar heit (ruim zesennegentig jaar oud) ontzettend genoten van het feit dat we gezellig bij hem langskwamen om stil te staan bij de verjaardag van zijn dochter Sjieuwke! ‘Ik mis toch wel iemand….’ waren op een gegeven moment zijn zachte woorden. Terwijl hij naar me keek, werden zijn ogen vochtig…! Voordat ik naar Drachten reed heb ik nog een aantal foto’s gemaakt ergens in het weidse landschap bij Garijp. Op een gegeven moment was er geen weg meer…, ik stond voor een hek. Dan maar even een half uurtje lopen. Overigens vandaag eindelijk weer eens een dag zonder slecht nieuws…! Gewoon een leuke dag. Enne… gelukkig heeft Liander de straat-verlichting  (tijdelijk) uit weten te schakelen.
P1280472P1280473P1280481P1280482P1280497P1280500P1280501P1280505
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

