Plantje bij voordeur inspireerde me om er vandaag eens een tuin-doe-dag van te maken…! (10 foto’s)

P1270513P1280527P1280507P1280518Dat is balen: Heb ik mijn berichtje bijna klaar om te plaatsen, maar niet tussentijds opgeslagen…, wordt het geheel opnieuw opgestart en geconfigureerd en alles wat daarmee samengaat. Dus weg berichtje en kan ik nogmaals! Voilà. Misschien is het soms wel eens goed om bij iemand anders even een blik over de heg te werpen. Je hebt per slot van rekening ogen gekregen om er mee te kijken. Hoe mooi kan het zijn als er op je stoepje, bij de voordeur, misschien onverwacht en plots een mooi plantje groeit. In elk geval mooi voor de foto! Maar af en toe moet je ook eens omhoog kijken en niet alleen maar naar de grond lopen te turen. Nou baal ik al als ik de achtertuin moet maaien, maar je zult maar naar boven moeten klimmen om het gras op je schoorsteen te kortwieken, of de kantjes te moeten bijknippen. Waar? Misschien wel bij jou in de buurt! Ben benieuwd wie dit weet te vinden. Het inspireerde mij, om er vandaag een doe-dag van te maken. Een echte tuin-dag! Allereerst heb ik de achtertuin eens flink onder handen genomen en vanmiddag de voortuin. Hier volgt echter nog fase 2 en 3! Daar tussendoor moesten er ook nog de boodschappen gehaald worden. Dit keer naar het Winkelcentrum van Damwâld die de komende tijd een behoorlijke facelift krijgt. Het Winkelcentrum staat in de steigers. Ben vandaag ook maar liefst tweemaal bij Willy geweest. De tweede keer met tuingereedschap en ook Willy haar tuintje ligt er weer mooi voor. Het is al met al weer netjes. De viooltjes heb ik verwijderd. Ja en dan moeten we steeds meer rekening houden met fikse regenbuien. Zit altijd graag even tijdens een dikke plensbui naar buiten te kijken… Vanmiddag veroorzaakte het wel erg grote luchtbellen op de garage…

P1280540P1280532P1280547P1280543P1280550P1280551

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

