Old Style Weekend Foxwolde/Roden is adembenemend MOOI! Bedankt levensgenieters Johan en Wendy voor de lift naar de cross in Hoogkerk! (208 foto’s)

P1290744P1290858P1290868P1290903P1290938P1290968Een aantal weken terug werd me in Dokkum gevraagd: Kom eens naar Het Old Style Weekend in Foxwolde, daar weet je echt niet wat je ziet! Inderdaad, ik wist vanmiddag niet wat ik zag! Allemachtig, wat machtig mooi! Heel veel mooie oude auto’s, automobielen, maar ook heel veel mooie mensen. Diep in de bossen van Foxwolde kwam ik al dit moois tegen op het twaalfde Old Style Weekend, met o.a. customs, oude motoren, Amerikaanse auto’s tot 1962 en heel veel Rock-a-Billy sfeer! Op een gegeven trekt een karavaan van oude auto’s en volgers, richting Hoogkerk. Dit is indrukwekkend mooi, maar het wordt allemaal nog mooier. Men rijdt in een kwartiertje naar een weiland, waar een racebaan is gecreëerd. Het is bijna niet te geloven…, maar met die oude mobielen gaat men echt racen! Waar elders kom je dit tegen. Enne… er wordt hard gereden. Na de race trekt de bonte stoet terug naar de Rolderweg en gaat het feest gewoon verder…! Het is me weer overkomen…! Een leuk stel vroeg me mee te rijden naar Hoogkerk. Dit aanbod kon ik niet afslaan! Er was direct een klik met deze twee levensgenieters, met hun prachtige avonturen: Johan en Wendy!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

