Misschien moet ik dit wel een zondag noemen, van net niet de juiste beslissingen nemen…! (11 foto´s)

P1290994P1290996P1290997P1290999P1300001Vanmorgen had ik al vroeg de oogluikjes open! Ze hadden, wat mij betreft, nog wel een paar uurtjes gesloten mogen blijven: Het regende immers toch…! Heb het vanmorgen allemaal erg rustig gedaan en tussen de buien door, ben ik naar Willy geweest. De paraplu paraat en deze moest ik helaas ook nog wel eens gebruiken. Is er anders altijd wel iemand op zondagmorgen op het kerkhof, vanmorgen was ik helemaal alleen. Vanmiddag ben ik naar Willy haar heit geweest in Drachten. Met opzet-zin was ik al vroeg van huis gegaan, met het plan om de auto in Opeinde neer te zetten en nog anderhalf uur stevig te lopen! Goed voor mijn koppie, goed voor mijn conditie! Het is overigens altijd genieten, met name van de prachtige wolkenpartijen. Achteraf gezien had ik in Opeinde beter richting De Leyen kunnen lopen. Nu liep ik juist de andere richting op. Voordeel was, dat dit onbekend terrein voor me was. Maar het is me toch te ‘bomerig’, daar krijg ik het toch altijd een beetje benauwd van. Wel een heel apart landschap. Als mensen nou denken wat is dat toch op die ene foto…: Bij een boerderij lag een stuk tapijt met daaronder een pootje van een dood kalf. Niks raars hoor, het ligt te wachten op de vrachtauto die kadavers haalt en naar Burgum brengt. Vanmiddag was het weer overigens een stuk verbeterd en eigenlijk heb ik vandaag nog een verkeerde keuze gemaakt: Ik had voordat ik naar Opeinde de korte broek niet moeten verwisselen voor de lange broek!

P1300003P1300006P1300007P1300011P1300012P1300018

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

